Hoi zorgtoppers! Wat goed zo'n platform waarin we elkaar als zorgverlener kunnen vinden voor uiteenlopende successen, knelpunten, zorgen of andere zaken die we tegekomen in ons werk. Mijn naam is Remco en sinds vorig jaar officieel mbo verpleegkundige geworden. Momenteel werk ik als leercoach in de ouderenzorg. Na jarenlang in de financiële sector te hebben gewerkt ben ik zo blij dat ik deze stap 5 jaar geleden heb gemaakt. Ja het salaris is een stuk minder dan werken bij een willekeurige bank, maar de blijdschap en dankbaarheid die ik dagelijks tegenkom als ik aan het werk ben, voelt zoveel beter! Wij kunnen écht verschil maken in het leven van mensen die om welke reden dan ook afhankelijk van anderen zijn geworden. Naast mijn werk als verpleegkundige, heb ik samen een stichting op mogen richten voor kansarme jongeren in Oeganda. Het motto van de stichting is:'every life is worthy 2 shine'. Oftewel ieder leven verdient het om te stralen! Laat dat je dagelijkse doel zijn als zorgverlener, zowel thuis als op je werk.

Posted by r.kwint at 2023-05-10 12:18:21 UTC