Goedemorgen, Allereerst mijn complimenten voor de community! En heel fijn dat er nu een aparte groep is aangemaakt voor de voorstel-berichtjes. Leuk om van iedereen te lezen, maar daardoor vond ik de groep ‘ALGEMEEN’ wat chaotisch worden. Ik zal mijzelf dus ook even voorstellen; ik ben Esther, 42 jaar, woon in Amsterdam, getrouwd en 2 dochters (3jr & 5jr). Ik werk als flexer in de zorg als Helpende Plus, en kom zo op allerlei locaties binnen en net buiten Amsterdam. Voornamelijk kleinschalig en PG. Het liefst werk ik op plekken waar de cliënt echt centraal staat, en er ruimte is voor belevingsgerichte zorg. Ik merk dat ik dat in grootschalige verpleegafdelingen soms echt mis. Flexen is voor mij heel fijn, omdat ik werk en gezin op deze manier echt goed kan combineren (ik plan zelf mijn diensten in). En ik kom eigenlijk nooit werk tekort. Als beide kinderen naar school gaan, wil ik misschien weer in de thuiszorg werken. Daar heb ik ook altijd met veel plezier gewerkt. En misschien tzt mijn niveau 3 gaan halen. Groetjes Essie

Posted by Essie at 2023-05-12 08:13:43 UTC