Hoi ik ben Chantal 50 jaar en al sinds 1990 in de zorg werkzaam. Ik ben van leerling, ontslag, afdelingsassistente, helpende, verzorgende en uiteindelijk nog de oude opleiding ziekenverzorging gedaan en behaald. En met trots draag ik nog altijd mijn speldje. Heb jarenlang in de flexibele Pool gewerkt binnen ons verpleeghuis maar dat werd lichamelijk te zwaar met alle zware zorg momenten. Nu werk ik al 8 jaar met veel plezier als nachtzuster en ben ook inzetbaar op buitenlocaties op dorpen waar kleinschalige woonhuizen voor mensen met dementie gebouwd zijn. Dus zeer gevarieerd. Maar naast mijn 28 uur in de nacht ben ik ook nog vrijwilligster op de dierenambulance voor stichting welzijn Zeeland waar ik meerdere functies heb en flexibel inzetbaar ben. En dan heb ik ook nog een lieve vriend waar ik 1 juni mee ga samenwonen. Zijn zoon en dochter wonen ook nog thuis dus soms heerlijk druk. Daarnaast hebben we ook nog wat huisdieren zoals: hond Bobby, 5 katten, 3 kippen en 1 haan en nog 2 cavia's

Posted by Chantal50 at 2023-05-12 08:31:39 UTC