Hee hee allemaal!! Ik ben Anne, 26 jaar en alweer 4 jaar geleden afgestudeerd als verzorgende IG. Ik heb gewerkt in een verpleeghuis, nieuw project mee op mogen starten in mijn eigen dorp (zorgappartementen), hier heb ik 1,5 jaar gewerkt en toen zat ik plots niet meer lekker in mijn vel.. De misschien wel bekende vraag: 'hoe gaat het met je?' kon ik niet meer zonder huilen beantwoorden. Na het gesprek met mijn werkgever ben ik minder gaan werken en therapie gevolgd en ben ik er uiteindelijk achter gekomen dat ik mijn hart moet volgen en mag gaan doen wat ik wil. Na een zeer moeizaam gesprek met de werkgevers waarbij ze mij behoorlijk de grond in hebben geboord dat ik de thuiszorg niet aan kan en er niet voor geschikt was. Heb ik toch die stap gemaakt en ben ik de thuiszorg ingegaan en ik ben zo blij dat ik dit heb gedaan, het past mij helemaal en ik zit op mijn plek! 'Zorgen doe je met de hart, ondanks dat je soms twijfelt, luister erna en het leid je de juiste richting in' Liefs uit Limburg!

Posted by annegreijn at 2023-05-12 09:33:14 UTC