Gezocht: zorgmedewerkers die (anoniem) ervaringen willen delen over: een opleiding/cursus, een burn-out en/of een stap terug moeten zetten in het werk. == Dag allemaal. Mijn naam is Rens Lieman, ik werk als freelance journalist voor het zorg-tijdschrift 'Goed Bezig' van PFZW, pensioenfonds voor de zorg. Voor drie verschillende artikelen zoek ik zorgmedewerkers om te interviewen, zodat we aandacht kunnen besteden aan actuele thema's die in de zorg spelen. Herkent iemand hier zich in een van de onderstaande situaties, en wil je met mij je ervaringen delen? Ik zoek: 1) Twee zorgmedewerkers, jonger dan 45, die collega's van elkaar zijn en samen op dit moment een cursus of opleiding volgen om de volgende stap te zetten in hun carrière. 2) Een zorgmedewerker die als gevolg van te hoge werkdruk overspannen/burned-out is geraakt en daar nu van herstelt of al stap voor stap herintreedt. (We zoeken in eerste instantie een huisartsassistent(e), maar ik kom ook graag in contact met anderen die zich hierin herkennen. I.v.m. de doelgroep van het tijdschrift wel ook weer jonger dan 45 jaar.) Indien gewenst kan hierover praten volledig anoniem! 3) Een zorg- of welzijnmedewerker die om wat voor reden dan ook zich recent genoodzaakt zag een stap terug te zetten in het werk (minder uren werken of even helemaal niet). Bijvoorbeeld vanwege een ongeluk of ziekte, of omdat diegene overspannen / burned-out is geraakt. De leeftijd maakt niet uit voor dit artikel. Als je je in deze drie situaties herkent, of iemand kent voor wie dit geldt, kom ik heel graag in contact. Wil je me iets laten weten? Dat kan via een privéberichtje hier, of via rens@renslieman.nl of 0612990578. Vrijblijvend natuurlijk. Bedankt voor het lezen van het bericht en nog een fijne Dag van de Zorg allemaal!

Posted by rens at 2023-05-12 17:05:26 UTC