Schrijf jij ook over (je werk in) de Zorg? En wil je jouw verhaal graag delen met andere mensen? Deel jouw verhaal dan binnen De Zorg Community! Ik ben ervan overtuigd dat jullie allemaal prachtige verhalen hebben die je zou kunnen delen. En daar is De Zorg Community de ideale plek voor! Want je inspireert niet alleen andere zorgmedewerkers maar ook mensen die geïnteresseerd zijn in het werken en/of leren in de Zorg! En het moet niet per se een geschreven verhaal te zijn. Het kan ook een mooie foto, een gedicht of een video zijn! Misschien vind je het een beetje spannend, dat is helemaal niet erg. Ik vond het ook spannend toen ik begon met het schrijven over mijn ervaringen in de zorg. Ik dacht bij mezelf “Wie zit daar nou op te wachten?” of “Misschien vinden mensen het niet leuk”. Die gedachten zijn normaal, want het is ook een beetje spannend. Maar het is zonde als die gedachten je tegenhouden. Want nogmaals; ik ben ervan overtuigd dat jullie allemaal prachtige verhalen hebben ons mooie werk, dus deel deze gerust! Werken in de Zorg is mooi en dat mogen we zeker laten zien! ❤️ Fijne dag iedereen en succes met je dienst als je vandaag moet werken! 💪 Groetjes, Tommie

Posted by Tommie at 2023-05-13 09:20:44 UTC