Hey! Mijn naam is Inge, 25 jaar oud en sinds vorig jaar afgestudeerd als HBO verpleegkundige en werkzaam in de wijkverpleging. Daarvoor heb ik met veel plezier als persoonlijk begeleider gewerkt in de gehandicaptenzorg. Mijn eerste werkjaar als afgestudeerd verpleegkundige zit er dus op. Mijn conclusie: wat een prachtvak. Afgelopen jaar kwam er van alles voorbij, grenzen stellen, eigen belastbaarheid leren kennen, kwetsbaar durven zijn, vragen durven stellen, delen wat je niet weet, kijken wat je enthousiast maakt en ook door ploeteren als er lastige situaties zijn. Wat valt er enorm veel te leren en wat is er veel wat ik nog niet weet. Dat voelt soms eng, mijn rugzak met ervaring moet nog gevuld worden. Enorm belangrijk is het dan om hulpvaardige en motiverende collegas te hebben om op terug te vallen, die heb ik gelukkig! Dankbaar dat ik elke dag binnen mag kijken bij zo veel mensen thuis, dat ze mij de zorg toevertrouwen. Zo waardevol en zo dankbaar, het contact is het belangrijkste, daarop bouw je verder. Kijken naar wat je bindt en leren van wat je verschillend maakt.

Posted by inge1997 at 2023-05-14 10:09:46 UTC