Spoiler: Verpleegkundige dochter, duo euthanasie, Alzheimer, ouders, liefde. Lieve collega’s, graag wil ik mijn persoonlijk verhaal met jullie delen. Korte inleiding, ik ben begonnen als verpleegkundige met als drive, goed te willen leren hoe ik mijn zieke vader kon helpen. Als jong meisje wist ik dat ik het vak wilde leren. Ik heb mijn diploma behaald en ben gaan werken in de verslavingszorg. Daarnaast zorgde ik als mantelzorger voor mijn vader en de laatste jaren voor mijn moeder. Afgelopen jaar 20-12-2022 zijn zij beide overleden. Zij zijn op hun trouwdag middels duo euthanasie overleden. Ik neem jullie mee in mijn reis van de euthanasie. Mijn beleving. De wens van mijn ouders was dat hun verhaal gedeeld werd. Zodat we iedereen kunnen vertellen dat er mogelijkheden zijn, ook bij het zelf kiezen van je levenseinde zelfs met de ziekte van Alzheimer. Een ode aan mijn lieve ouders ❤️# liefde voor alle zorgmedewerkers. Link naar mijn verhaal: https://carend.nl/column/de-duo-euthanasie-van-mijn-ouders

Posted by lindagorissen99 at 2023-05-15 17:10:50 UTC