Hoi mede collega’s uit ons mooie vak. Ik ben Jolanda, trotse moeder van twee volwassen zonen en al vanaf mijn vijftiende werkzaam in de zorg. Wonend en werkzaam in het mooie Zeeuws-Vlaanderen. Ik zorg vanuit mijn hart, zeg altijd dat ik zo van mijn mensen hou❤️ De kleinschalige woongroep met acht bewoners noem ik dan ook altijd mijn werkgezin. Mensen met dementie ik hou ervan, er is humor en liefde en ja soms is het ook heel moeilijk. Nog altijd leer ik bij. Daarom lees ik veel over mijn vak en juig ik het bestaan van bijvoorbeeld deze app heel hard toe. Samen maken we het verschil en kan de zorg alleen maar beter worden. Wat is het leuk om kennis en kunde uit te wisselen. Om te brainstormen over alles wat er speelt in de zorg. Laten we vooral ook onszelf niet vergeten! Wie zichzelf niet kietelt lacht nooit! In mijn vrije tijd zorg ik dat ik ontspan met mijn gezin, muziek en wandelen. Daarmee kom ik tot rust… Stiekem droom ik over verhalen schrijven over de zorg. Ik kan er namelijk vol passie over vertellen en hou zo van schrijven. Wie weet komt dat er ooit van!

Posted by lokje72 at 2023-05-15 18:18:09 UTC