(Delen mag💖) WERKEN IN DE ZORG Werken in de zorg doe je vanuit je 💗 We doen allemaal knetterhard ons best onze bewoners een mooie dag te bezorgen, we kijken naar de mens en wat ze nodig hebben. Door de bezuinigingen is de zorg kwaliteit hard achteruit gehold, bezetting is niet rond te krijgen door personeelstekort en ziekte, diensten worden verkort maar taken worden alsmaar meer, roosters zijn vaak niet gezond meer. Wij zorgpersoneel buigen maar weer mee, zwoegend en zwetend, want wij houden van ons vak en van onze mensen...en we laten elkaar en de bewoners niet in de steek. Toch de rek gaat er uit( ook bij mij merk ik) veel belanden met een burn out thuis of met andere stressgerelateerde klachten en nog erger mensen zeggen het beroep gedag. We weten het en zien het allemaal, ook de regering en toch er veranderd niks. Hoe kan het toch? Het is toch een mooi beroep, en een belangrijk beroep waarom word dit kapot gemaakt? Wanneer worden wij nou echt eens gezien en gehoord? zorg is 1 van de belangrijkste fundamenten van de samenleving. Ik hou mijn hart vast voor wat er nog gaat komen, en helemaal nu de zomervakanties in aantocht zijn... Ik denk aan alle collega' s werkzaam in de zorg. Laten we ook extra aandacht hebben voor elkaar. Samen.... ❤️

Posted by SNB1982 at 2023-05-23 13:11:26 UTC