Hoi hoi Naast verzorgende IG ben ik ook ergo coach en hou me vooral bezig met het weer zelfredzaam maken of houden van onze cliënten. Wij hebben. Een zelfredzaamheidsbox met de meest voorkomende en werkenden hulpmiddelen en dan voornamelijk gericht op zelfstandig steunkousen aan en uit doen en dit met heel vaak gewenst resultaat voor beide partijen. Hieronder en voor de meeste waarschijnlijk bekent hulpmiddel "het steunkousen pistool" zeker niet voor iedereen maar zij die er mee om kunnen gaan een perfect hulpmiddel, evt ook allee voor kousen uut als het pistool te zwaar of ingewikkeld is. Kan de client hierdoor zelfstandig kousen aan en of uitdoen wordt het hulpmiddel vergoed door de zorgverzekeraar, en ja ik hoor je denken die is duur....... maar als wij twee maal op een dag moet komen voor de steunkousen is die zo terug verdiend 😉 En we zullen de zorg ander moeten gaan inrichten zodat iedereen die het nodig heeft zorg krijgt, cliënten zelfstandig laten zijn of met hulpmiddelen weer maken kan hier al een grote bijdrage aan leveren Essie 👩‍⚕️ Facebook: Essieswijkblogs Tiktok: 69essie69

Posted by Essies wijkblogs at 2023-06-06 07:16:52 UTC