Hallo allemaal! Ik heb mij gister aangemeld bij deze groep! Ben erg benieuwd naar de verhalen, ervaringen en kennis die gedeeld wordt. Zelf ben ik in september afgestudeerd als verpleegkundige. Helaas een ‘ Corona burn-out’ op gelopen? Mag ik het zo noemen? Ik heb Corona gekregen naar een Corona uitbraak op het werk. Het herstel ging/gaat heel moeizaam en is een enorme struggle. Wel ben ik gemotiveerd om straks vol aan de slag te gaan als verpleegkundige! Ik ben erg zoekende naar een passende branche. Misschien vinden jullie het leuk om je functie/branche met mij te delen en te vertellen wat maakt dat deze functie/branche zo leuk is? Mijn eigen ervaring ligt in de pg zorg, tijdens de opleiding ben ik overgestapt naar de GGZ waarin ik kennis heb mogen maken met verschillende doelgroepen, forensisch, begeleid woon afdeling en de ouderen psychiatrie. Inmiddels weer aan het re-intergreren op een verpleeg afdeling wat ik ook weer erg interessant vind! Ik kijk er naar uit jullie verhalen te lezen!

Posted by moniquepost at 2023-06-08 20:32:05 UTC