Even van mij afschrijven hoor....heb afgelopen weekend een zwaar weekend gehad op mijn werk. Mega druk gehad ivm lage bezetting personeel. Bijna de blaren op mijn voeten gelopen. Met knetterende hoofdpijn thuisgekomen omdat je in een bloedhete omgeving aan het werk ben. Thuis mijn bed in gedoken met een paar pillen. Zondag gelukkig hoofdpijn weg. Op het werk gekomen bleek een zorgvrager s'nachts te zijn overleden, heel onverwachts. Ouders vandaag op de afdeling, zijn al ruim in de 70. Zo zielig. Einde van de dag kwam de zorgvrager uit het ziekenhuis. Als laatste wens wilde hij ook door één van de vaste medewerkers verzorgd worden samen met de uitvaartverzorging. Heb ik gedaan, mooi om zo afscheid te nemen. Nadien mijn twee collega’s gesproken die er die avond bij waren geweest. Tjonge wat een indrukken. Tegelijkertijd ben ik ook dankbaar dat ik voor hem heb mogen zorgen, ik zijn ouders kon troosten en een luisterend oor heb geboden voor mijn collega's. Thuis gekomen heb ik wel even een huilbui gehad. Ik heb een pittig beroep, maar zou het niet willen missen🙏.

Posted by Youdid64 at 2023-06-21 17:34:29 UTC