Hii allemaal, Ik ben heel benieuwd hoe jullie in de zorg sector terecht zijn gekomen. Mijn verhaal ga ik met jullie delen, doen jullie dat ook? Opzoek naar wie ik ben Er is altijd een deel van mij geweest die nieuwsgierig was naar de gezondheidszorg. Soms lopen dingen anders in het leven en daardoor maak je bepaalde keuzes. Ik haalde verschillende diploma’s en ging uiteindelijk aan de slag als leidinggevende. Op papier klopte het allemaal, maar in mijn hart niet.. Er waren 2 keuzes, doorgaan op de automatische piloot of een sprong in het diepe en mijn hart volgen. Per toeval kwam ik toen der tijd een vacature tegen in de zorg, een combi van leren en werken. Dat was toen voor mij de ideale combinatie. Uiteindelijk heeft het lot bepaald en ben ik in de ouderenzorg terecht gekomen. In het begin was ik erg zoekende naar wat nou echt bij me past. Tijdens mijn 2e stage op een afdeling voor mensen met dementie heb ik mezelf gevonden. Ik stond te dansen met een van de bewoners, samen hadden wij de grootste lol. Dat was voor mij het moment waarop ik dacht, dit is het voor mij! Ik kan volledig mezelf zijn en de clown uithangen als ik dat wil. Er is niemand die mij veroordeeld en ik voel me hier goed, ik ben goed zoals ik ben. Liefs, Andrea

Posted by Zorg By Andrea at 2023-08-01 06:42:55 UTC