ZRGTEAM Jullie werken al jaren samen of jullie team is door het beleid van de organisatie veranderd. In hoeverre ken jij jouw collega's? Toen ik startte in de zorg kwam ik in zo'n warm bad terecht. We waren echt een team. Allemaal anders maar met de neuzen één kant op. En natuurlijk was er wrijving, je bent allemaal verschillende personen met een andere achtergrond, opvoeding etc. Maar we wisten wat we aan elkaar hadden. Hierdoor was er een veilig gevoel en ruimte voor emoties. Begin 2021 werden alle teams door elkaar gehusseld. We moesten elkaar allemaal weer opnieuw leren kennen en één team worden. Dit was lastig. Ik sprak vorige week een locatiemanager van een zorgorganisatie en ook zij vertelde dat binnen hun organisatie de teams veranderd zijn. Dit kan zorgen voor een onveilige en onrustige werkplek. Helaas kan ik dit uit eigen ervaring beamen. Met de juiste trainers zet ZRGhart zich in voor jullie teams en organisaties. Op unieke locaties komen we samen. Even weg uit die werkomgeving. Wij geven jullie een belevenis mee voor het leven. Een belevenis waarin verbinding centraal staat. Afgelopen week heb ik kennismakingsgesprekken gehad met deskundigen op het gebied van weerbaarheid en gedragspatronen. Samen gaan we voor jullie team/zorginstelling het juiste op maat gemaakte zorgmoment maken. Het is zo belangrijk om met plezier je werk te doen. Met plezier naar je werk te gaan. Wanneer jij goed in jouw vel zit, pas dan kan jij de juiste kwaliteit leveren op de werkvloer en de zorg leveren zoals het hoort. Wil je als zorginstelling meer informatie over de fantastische zorgmomenten die wij organiseren? Willen jullie als team weer dichterbij elkaar komen en elkaar eigenlijk eens goed leren kennen? Zoeken jullie nog een unieke manier om als team een belevenis mee te maken? Check www.zrghart.nl of mail naar info@zrghart.nl.

Posted by ZRGhart at 2023-08-18 05:40:48 UTC