Hallo allemaal, Net 5 weken gestart met de bbl verzorgende IG. Sinds 5 weken ook op een nieuwe locatie. Vorig jaar bbl helpende gedaan, op een pg afdeling (verzorgingstehuis) Nu pg afdeling in een verpleegtehuis ( gesloten). Ik merk dat dit mij mentaal heel zwaar valt, uit zich in hoofdpijnen. Ook op m’n vrije dagen. Ik haal weinig tot geen voldoening meer in mn werk. Ik vind het lastig dat ik niet echt meer kan communiceren met de bewoners, iets leuks doen als een spelletje, gewoonweg omdat hun dementie al zo ver is. Ik ben een vrij amicaal persoon, houdt van grapjes maken, leuke dingen doen. Op deze plek geeft dat teveel prikkels aan de bewoners, waardoor ik dit niet doe. Ook min 5 keer per maand “gebroken diensten” van 7:30-12:30 en 17:00-21:30. Erg zwaar! Uiteraard dit al aangegeven, en ze proberen een oplossing te zoeken. Misschien hebben jullie nog tips voor mij??? Ik wil graag het plezier en de voldoening van het werk weer terug wat ik op de vorige groep ook had. Alvast bedankt!

Posted by ns.lacroix at 2023-10-02 14:01:31 UTC