Nieuw Cao 2023. Hard voor gestreden. Voor een klein beetje vooruitgang. Dit Cao wordt in mijn ziekenhuis flink onderuit gehaald!😔.Bij welk ziekenhuis nog meer?verandering in diensten en regels? De eerste eenzijdige melding werd in augustus gelanceerd. Ivm arbeidskrapte hanteren wij een extra vergoeding op onze bereikbaarheidsdiensten. We worden er niet rijk van. Maar maakt onderscheid in dienst doent personeel. Vlgs cao wordt er gezegd mogen er geen andere afspraken lopen. Gaat per direct in. Want we verdienen nu zo goed met nieuw cao! Letterlijk zo. Eenzijdig omdat er geen mogelijkheid is tot overleg Hiervoor zijn we naar OR gestapt. Die nu juridische stappen onderneemt. Tweede bom is... Onze bereikbaarheidsdiensten in heel ziekenhuis worden zo veel mogelijk omgezet in consignatie diensten. Wat een bijzondere kijk is op de regels van cao. Ook hier gaan we mee naar OR. Ik verwacht nog dat de slaap uren ookaan de beurt komen. Waar is ons ziekenhuis mee bezig? Schoon schip maken, vloer aan vegen. Het erge is nog de manier waarop. Geen mogelijkheid tot discussie. Eenzijdig besluit. Dictatuur achtig. Wordt bij onze hoofden in de mail gedropt en ook bij hun in de strot geduwd. Ik werk hard met zorg voor de patiënt. Maar ik ben geen Florence Nightingale. Wat zijn jullie ervaringen? Ik werk als anesthesie medewerker op A. Schweizter ziekenhuis.

Posted by notrevj at 2023-12-05 18:49:11 UTC