Daar gaat mijn lunch.... vanmorgen zoals gebruikelijk 4 boterhammen voor mezelf klaargemaakt. Dit keer met vegetarische tikka massala spread. Voordat ik ga lunchen heb ik nog een afspraak staan met een leerling op de PG-afdeling. Prima denk ik, neem ik vast mijn broodtrommel mee kan ik direct daarna genieten van mijn heerlijke zelfgesmeerde boterhammetjes. Terwijl ik druk in gesprek mijn broodtrommel even uit het zicht verlies, roept een collega opeens tegen een bewoner:' wat heb jij nou in je handen'? Ik draai me om en zie dat 2 bewoners heerlijk zitten te smikkelen van mijn zelf gesmeerde boterhammen. De ene bewoner heeft haar buurvrouw die naast haar aan tafel zit in al haar gulheid mee laten delen in deze heerlijke lekkernij. Ik vraag aan beide dames of ze er erg van genieten. Instemmend en eensgezind kijken ze me stralend aan en roepen al kauwend, ja erg lekker hoor! 😀 Met een lege broodtrommel loop ik hard in mezelf lachend naar de brasserie om iets voor mezelf te bestelen vandaag. Bedankt lieve dames, you made my day!

Posted by r.kwint at 2024-01-16 11:52:59 UTC